.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شكست پرسپوليس مقابل ملوان/حبس بازيكنان پرسپوليس در رختكن

تيم فوتبال پرسپوليس در ورزشگاه آزادي مقابل ملوان با نتيجه 3 بر 2 شكست خورد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و ملوان انزلي از هفته دهم ليگ برتر در حضور 10 هزار تماشاگر از ساعت 18:15 در ورزشگاه آزادي تهران آغاز شد كه با برتري 3 بر 2 ملوان خاتمه يافت.
در آغاز اين ديدار غلامرضا رضايي مهاجم پرسپوليس در دقيقه 3 گل اول بازي را به ثمر رساند اما در ادامه ملوان بر بازي مسلط شد و موفق شد توسط محمد رستمي در دقيقه 10 بازي را به تساوي بكشاند.

در دقيقه 17 مهرداد اولادي در محوطه جريمه پرسپوليس با خطا متوقف شد تا افشاريان داور اين ديدار نقطه پنالتي را نشان دهد و اولادي با قرار گرفتن در پشت توپ دروازه تيم سابق خود را براي دومين بار باز كند.

در آغاز نيمه دوم پرسپوليس حملات متعددي را بر روي دروازه ملوان طرح‌ريزي كرد و مازيار زارع بازيكن سابق ملوان از پشت محوطه جريمه در دقيقه 49 دروازه ملوان را گشود تا بازي به تساوي كشيده شود.
اين نتيجه تا اواخر ديدار پابرجا بود كه پژمان نوري بازيكن پيشين پرسپوليس در دقيقه 88 بار ديگر دروازه پرسپوليس را گشود تا تيم علي دايي دومين شكست فصل خود را تجربه كند.

داوري اين ديدار بر عهده خداد افشاريان بود. اين داور به پژمان نوري، علي رمضاني و سعيد سالارزاده از ملوان و سپهر حيدري ، مهدي شيري و مازيار زارع از پرسپوليس كارت زرد نشان داد.
سپهر حيدري با دريافت كارت زرد 3 اخطاره شد و دربي 69 مقابل استقلال را از دست داد.

بازيكنان پرسپوليس در رختكن حبس شدند
 پس از شكست پرسپوليس مقابل ملوان از هفته دهم رقابت‌هاي ليگ برتر، علي دايي و حبيب كاشاني به سرعت در رختكن حاضر شدند و افراد متفرقه را بيرون كردند.
دايي و كاشاني در شرايطي پس از بازي بازيكنان پرسپوليس را در رختكن حبس كردند كه خبرنگاران و رسانه‌ها دقايق طولاني براي انجام مصاحبه با كادرفني و ساير نفرات اين تيم پشت درب‌هاي بسته ماندند.
در اين ديدار كنفرانس مطبوعاتي برگزار نشد و دايي ترجيح داد در رختكن پرسپوليس بماند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.